sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 13 November 2016

Panas !! Lepas Diugut Pemimpin Umno , Kereta Dibakar Dalam Majlis PPBM Bersatu






Saya Ada menerima ugutan Dari Seorang Pemimpin UMNO Cawangan Krubong Tengah yang mengugut agar saya tidak menghadiri majlis ceramah kelompok di sebuah Rumah anjuran Parti Pribumi Bersatu Malaysia terutama untuk mempromosi Program Bicara Rakyat Bersatu Melaka 26 Nov Ini.

Beliau mengancam untuk bertindak balas Kepada saya sekiranya saya hadir juga ke Rumah tersebut. 

Sedang saya berucap di warung atas Jemputan Penduduk kampung, sebuah motorsikal membawa Petrol menyimbah Petrol ke sebuah kereta vios Dan membakar kereta tersebut, saya Percaya perbuatan jahat Ini Ada kaitan dengan ugutan saya.

 Ini lah Cara Pemimpin UMNO Sekarang Bertindak, budaya samseng telah menjadi sebati di Zaman Ini. Mereka terlalu terdesak Dan Amat takut kemaraan sokongan Rakyat Kepada Parti Ini. InsyaAllah saya Dan rakan-rakan takkan menyerah kalah & patah semangat. 

program 26 Nov 2016 di Kampung Krubong Akan Tetap diteruskan Dan Tun Dr Mahathir Mohamad, Tan Sri Muhyiddin Mohd Yassin Dan Pemimpin-Pemimpin lain. Jom orang Melaka Kita datang beramai-Ramai Lawan kemungkaran Kepimpinan UMNO Dan Barisan Nasional. 

#LawanTetapLawan #PemimpinUMNOZalimTerdesak #BudayaSamseng

Dari FB Mohd Rafiq

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...