sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Monday 17 August 2015

Dedahkan Siapa Dalang Gulingkan Kerajaan - KJ


Ketua Pemuda Umno, Khairy Jamaluddin menyarankan identiti pemimpin Umno yang berhasrat bergabung dengan Ahli Parlimen pembangkang untuk menggulingkan kerajaan wajar didedahkan.

Menurutnya, tindakan itu bagi membolehkan setiap pemimpin dan ahli parti dapat mengetahui pergerakan individu berkenaan yang berhasrat menggulingkan kerajaan.

“Saya rasa elok sebenarnya kita diberitahu siapakah individu terlibat dan saya menghargai ketelusan Timbalan Perdana Menteri yang berkongsi dengan rakyat bahawa ada percubaan tersebut.

“Kita perlu tahu siapa individu tersebut sebab kita dah lama nak tahu siapakah bergerak dalam parti cuba gulingkan kerajaan dan apakah cara dikatakan nak guling kerajaan guna cara tidak sah.

“Kita pun tak tahu cara yang tak sah supaya kita dapat membantu membetulkan keadaan,” katanya kepada media selepas merasmikan Mesyuarat Perwakilan Tahunan Umno Bahagian Bukit Katil di Dewan Tun Ali, di sini hari ini.

Hadir sama Ketua Umno Bahagian, Tan Sri Mohd Ali Rustam.

Beliau selaku Ahli Parlimen Rembau turut memberitahu, usaha itu perlu melibatkan sokongan setiap ahli parlimen dan Khairy turut menjelaskan beliau tidak tahu siapakah pemimpin Umno berkenaan.

Katanya, sekiranya mengetahuinya sudah pasti beliau akan memulau pemimpin terlibat.

“Saya pun tidak tahu siapa individu itu dan kalau saya tahu saya tak kan cakap dengan dia saya akan pulau dia..saya pun tidak tahu siapa boleh dipercayai, perangkap pula saya tiba-tiba orang ni penggerak utama, saya kena cop pula,” katanya.

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive