sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Tuesday 20 January 2015

Doa Buat Tok Guru Nik Aziz Di ICU


Berita Tok Guru Nik Aziz masuk ICU tadi hati buat hati aku sayu. Walaupun berbeza idoelogi politik namun aku menghormatinya sebagai orang yang berpengaruh dan orang lama dalam politik tanah air. 

Tok Guru Nik Aziz dimasukkan ke Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Universiti Sains Malaysia (HUSM) Kubang Kerian petang tadi. 

Perkara itu disahkan oleh anaknya, Nik Abduh Nik Abdul Aziz dalam Facebooknya, sebentar tadi.

“Petang ini ayahanda dimasukkan ke ICU di HUSM selepas ke hospital sejak malam tadi. Seperti saya maklumkan semalam, kesihatan ayahanda agak menurun ketika banjir baru-baru ini,” katanya.

Beliau berkata, akan sentiasa memaklumkan perkembangan ayahanda dari semasa ke semasa.

“Saya sendiri dalam perjalanan pulang dari Pulau Pinang,”katanya.

Apapun aku mendoakan Tok Guru kembali sihat dan diberi kesihatan yang baik oleh Allah dan aku menyeru semua umat Islam turut berdoa untuknya. 

No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive