sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Friday 18 October 2013

PANAS 18SX !!! AMBOI ABBY SEKSI SUNGGUH NAA !!



Pehhhh panas betui la dengan si ebby nih !! Kat twitter tu nama dah sedap dah , ' mencari redha Allah ' tapi tu cuba tengok apa dia tulis !! Hoh hoh !! Mulut macam haram kata kat orang !! 


Macam mana nak cari redha Allah kalau mulut hang lagi busuk dari jamban ebby woii !!! Awat hang tau mana si azalina tu pengkit, tomboy  haaa ?? Hang biasa kena mengkit dengan dia ka !!! Huh !!! 

Kalau Azalina tu bukan macam tu , dah kita hang sebar fitnah woii !! Agak-agak la !! Nikah ajaran Pas yang diajaq pada hang !! 

Sudah-sudah la naaa !!! Ingat sama hang tu pun bukannya elok !!! Sat aku tanya x bf hang na !! 

3 comments:

Anonymous said...

Pi bercuti seminggu dgn bf di China mcmna pulak??

Anonymous said...

Berdosa pada manusia kena minta ampun dpd manusia tu sendiri jadi Ebby ade ke peluang nak minta ampun kat Dato Azalina Othman???? emnteri tu tak amik pot pun pasal ko tetiba ko nak fitnah dia macam tu???? Tak semua wanita yg kelihatan kasar dan kental berperangai penkid tau...aku pun kasar juga malah kalau ajak gaduh tak tentu pasal ni aku tak takut pun tapi aku tak pengkid pun....Ingat Ebby oi...jangan buat dosa percuma....Bukan hak kita utk jatuhkan hukuman pd orang lain...Dasar pompuan sekolah tak cerdik!!!!

Anonymous said...

aku pantang tengok muka si abby ababi ni..mesti pelir aku naik mencanak...

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive