sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Sunday 6 May 2012

SCANDAL SEKS MIN ALI : AZWAN ALI BERANG PADA MEDIA

AZWAN DAH INSAF?




Salam semua, pagi ni, aku masih di Johor lagi, melaksanakan tugas membela rakyat, tapi aku bukan nak jadi wakil rakyat, haha. Ok pagi ni aku nak cerita pasal Amboi, amboi amboi sorang ni, sape lagi kalau bukan si Azwan Ali sorang ni. 

Sehari dua ni, akhbar-akhbar utama meyiarkan keluh kesah ibu kepada, Azwan,Azmin dan Ummi tentang video seks Min yang tersebar di media maya. Malu seorang ibu akan kelakuan sumbang anaknya. 


Dalam Twitt terbaru Wan Ali beliau telah meluahkan perasaan marah yang teramat kepada media yang menyiarkan keluh kesah ibunya 


Marah gila cik amboi Wan Ali sorang ni, habis maki hamun media kerana buat bahan akan cerita dan luahan ibunya di media. Media jugak yang salah. Teringat aku akan keinsafan Wan Ali dulu , tentu korang teringat cerita Cik Wan Ali yang nak 'bakar' adiknya Ummi dulu?


Lepas Ummi buat report Polis, Cik Wan Ali kita dah berdamai dengan Ummi dan menginsafi segala kesalahan dan bertaubat.



Aku pun tak tau la nak habaq macam mana, insaf, buat balik, insaf dan buat lagi. kiki.. Buat Cik Wan Ali, Luahan ibu anda sangat berguna buat Min, dan media adalah orang tengah yang mahu menunjukkan kasih sayang ibu akan anaknya, semoga doa ibu anda akan membuka hati Min kembali ke pangkal jalan. Wallahualam.



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive