sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 29 February 2012

PENANG PART 2 : NTV7 SIAR BERITA BERAT SEBELAH !! SAMAN NTV7???

NTV7 EDISI MANDERIN SIARKAN BERITA BERAT SEBELAH




Semasa perjalanan balik ke Kuala Lumpur, kawan-kawan aku call bagi tau yang NTV7 Edisi Manderin keluarkan berita hal di Penang. Kata mereka NVT7 telah siarkan berita yang berat sebelah, menyatakan SAMSENG menyerang DEMONTRASI HARAM yang di anjurkan biaDAP dan menjadikan wartawan sebagai MANGSA amokkan.


Dalam hati aku masa tu tengah fikir apa yang NTV7 anak syarikat MEDIA PRIMA ni siarkan. Sampai saja di Kuala Lumpur aku buka notebook comel aku ni dan aku cari berita Edisi Manderin NTV7 ni kat youtube. Lepas aku tengok, aku terfikir dan berkata dalam hati ' MANGKOK HAYUN PUNYA NTV7'. Kerana siarkan berita berat sebelah pasal BANGKAI baju hijau yang kena belasah tu. Nampak sangat mereka nak tunjukkan yang Bangkai baju hijau tu sebagai MANGSA



Hal Bangkai baju hijau ni aku dah siarkan pada PART 1. dan dalam berita ni aku tengok ada malaun yang cuba mengambil kesempatan, kononnya dialah hero yang membantu dan bersimpati. Aku tak heran kalau malaun SUKUN ni cuba menjadi hero dan tunjuk pandai seolah-olah dia ada di tempat kejadian. Setan punya malaun sukun.

Aku akan kupaskan hal malaun SUKUN ni dalam part seterusnya. Berbalik pada cerita NTV7 ni. Selepas aku bincang dengan peguam dan aku buat sikit posting kat akaun mukabuku aku pasal tak puas hati dengan berita edisi manderin ni, lepas tu kawan aku call bagi tau yang pihak NTV7 ni dah buang berita edisi menderin ni. Takkan takut kot, sampai nak delete berita kat youtube dan wall web NTV7? 

tapi tak mengapa, aku dah simpan video berita tu kat notebook comel aku dan peguampun dah teliti video berita tu. Selebihnya aku serahkan pada peguam. 



-DAP RASIS PADA MELAYU-
-DAP RAMPAS HAK MELAYU-
-HARAMKAN DAP HARAMJADAH-

3 comments:

Bantai Aje said...

dah xde lak berita ntv7 mandarin tu kt web.. rasa dia dah buang ni

pukimaq said...

Tak adillah berat sebelah.Kena beratkan bontot sayangku jew.

Anonymous said...

Bangang punya pencacai Umno kena kat hangpa berat sebelah...selalunya kena kat org lain hangpa tak kata apa...?

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive