sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 15 February 2012

PANAS!!! TENGKU SOPHIA HINA ISLAM

KURANG AJAR!!!! KURANG AJAR!!! HASIL DIDIKAN biaDAP




Aku tak tahu sama ada dorang ni saja buat provokasi jijik atau memang ada manusia macam ni, dah tak tahu nak jaga adap atau perasaan orang lain tambah-tambah isu Agama. Sengaja cari pasal atau memang suka cari pasal, Janganlah guna kebebasan BERSUARA untuk bersuara sesuka hati, bila bagi bersuara tapi suka-suka hati nak bersuara macam dunia ni dia sorang jer nak  hidup. Masing-masing kena hormati antara satu sama lain, tambah-tambah soal Agama dan Bangsa. Tapi sekarang makin ramai suka bermain dengan api, Api ni banyak guna tapi jangan silap guna untuk membakar orang lain, silap-silap diri sendiri yang rentung terbakar.

Maaflah kawan-kawan, aku ni bukan penulis yang baik tapi aku tulis jer apa yang aku rasa, sebab aku juga nak bersuara tapi kena la pada tempatnya. Pada aku tak guna kita nak cari pasal dengan bangsa lain, kita jaga bangsa kita elok-elok dan dengan bangsa lain kita saling kena hormat-menghormati , demi kemajuan dan keamanan negara kita. Kalau mereka rasis macam biaDAP , kita ajar macam mana beradap pada orang lain, sama-sama majukan ekonomi dan sama-sama rasa kekayaan dan kejayaan negara kita.

Jangan jadi  BANGSAT seperti orang di atas ni, dia hanya tahu hak dia tapi hak orang lain dipersetankan, aku bukan sesiapa untuk menghukum tapi aku sayangkan Agama aku, kerana itu hak aku sebagai orang Islam, jadi aku cuma nak cakap dekat orang di atas ni. JANGAN JADI SYAITAN DAN IBLIS, KERANA SYAITAN DAN IBLIS SAHAJA SUKA ROSAKKAN MANUSIA .

AKU MOHON PIHAK BERKUASA AMBIL TINDAKKAN!!



No comments:

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive