sahabat-sahabat APJ

t.kasih sahabat-sahabat,jom follow

Wednesday 15 February 2012

INI BARU RASIS!! ISU KFC SEKALI LAGI TIMBUL HAL!!

KFC TETAP MENJADI PILIHAN, TIADA BERGADUH , TIADA RASIS , TIADA biaDAP


Kejadian yang berlaku di ICT Shah Alam tempoh hari banyak mengajar kita erti hormat-menghormati antara satu sama lain, jika isu kaum dijadikan hal, padahnya seperti apa yang berlaku di ICT, aku amat jijik melihat apabila parti yang begitu rasis di Malaysia iaitu parti biaDAP yang selalu memperbesarkan sesuatu isu tambah-tambah isu kaum.

Cerita di ICT semua dah maklum apa hal sebenarnya yang berlaku, bagi aku pekerja KFC juga punya hati dan perasaan, begitu juga pelanggan biaDAP tu, sama-sama manusia yang punya perasaan tapi jangan sampai perasaan tu boleh menghukum orang lain.

Kali ni kita persembahkan video yang melambangkan semangat antara pelanggan dan pekerja KFC , tiada rasis, tiada maki hamun dan tiada biaDAP masuk campur.






Ada kena pukulkah?  mana ada kalau diri tak dirasuk syaitan dan iblis seperti biaDAP. Aku nasihatkan tak kira siapa la, kita ni 1 Malaysia , kena saling faham dan jaga hati sesama kita, bukan nak tunjuk hero atau belagak kaya, anggap orang lain kuli atau hamba abdi. Zaman dah maju tapi diri jangan jadi BANGSAT kerana kamu ada duit, semua kamu boleh buat. Kalau seperti itu lebih baik kamu pergi buat negara sendiri atau duduk dalam hutan kawan dengan MONYET

Oklah kalau lebih-lebih tulis kang aku pulak yang terasa panas, lebih baik aku rehatkan otak sebentar, kalau ingat nama biaDAP, kepala aku sakit, sakit kerana apa yang biaDAP nak buat lagi lepas ni, bak kata cerita dulu-dulu ' Apa lagi Syaitan tu nak buat lagi lepas ni' aku tak ingat la cerita apa tu , kalau ayat lari sikit tu biasa la. mana semua cerita aku nak ingat. Ok jumpa lagi kawan-kawan. 




2 comments:

pukimaq said...

Ayam dan lembu tak sedap.Ternakan babi haram DAP sedap.

Anonymous said...

Ternakan babi chua soi hai tak sdp ker..mcm hang prnh tibai jer babi dap..cina semua ternak babi..dap atau mca dan gerakan..mcmlah hang tak tau atau buat2 tak tau..tp yg best nyer ade org umno ternak lembu dlm kondo..canggih btoi no

POSTING PALING HOT

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Blog Archive